Monday, March 12, 2012

aku juga berperasaan?

salam suam2 air suam!


saat di pantai hujung minggu amat menakjubkan. hampir2 aku mati bila bot yang menarik banana-boat lalu di tepi aku. salahkah aku m ahu berenang ke pulau kera? pantai dan laut kan milik kerajaan MALAYSIA? maka aku juga berhak berenang di laut itu. hahahahahahaha....

shooter terhensem!

fly away!!

aku tak tahu, cuma aku rasa tenang bila merenung!

posing suk suk eh! haha

apapun aku sebenarnya malu dan terkilan dengan diriku sendiri apabila aku gagal menyambut hari lahir yang tersayang walaupun sudah 8tahun kami saling berkenalan bersama timbul tenggelam. chewahh.... jiwangnya kau tenuk! hahahahaha.... tidak apa, biar ku impan dan ku lepaskan bila berkemampuan kelak. SELAMAT HARI LAHIR SAYANG.

p.s- i LOVE u

senyumlah dan bergembiralah selagi mampu kerna senyuman kita akan buat yang lain tersenyum jua. waddup brahh!

No comments:

Post a Comment